Connect with us


Dünya'dan Haberler

TikTok’ta Tehlikeli Challenge Yapan 15 Yaşındaki ABD’li Bir Kız Hayatını Kaybetti

Sosyal medya platformu TikTok’ta meydan okuma videosu çeken 15 yaşındaki ABD’li bir kız, yaptığı tehlikeli meydan okuma sonucunda hayatını kaybetti.

Zaman:

Tarih:

TikTok'ta Tehlikeli Challenge Yapan 15 Yaşındaki ABD'li Bir Kız Hayatını Kaybetti Sosyal medya platformu TikTok'ta meydan okuma videosu çeken 15 yaşındaki ABD'li bir kız, yaptığı tehlikeli meydan okuma sonucunda hayatını kaybetti.

Dünyanın en büyük sosyal medya platformlarından biri olan ve son dönemlerde hızla yükselen TikTok, dünya çapında yüz milyonlarca kullanıcısıyla sosyal medya pazarında oldukça büyük bir paya sahip. Son dönemlerde ABD tarafından büyük baskı altında olsa da TikTok, hızla kullanıcı kazanmaya ve sosyal medya platformları arasında zirveye ilerlemeye devam ediyor.

Fakat her ne kadar TikTok’un ünü her geçen gün artsa da, platformdaki oldukça tehlikeli meydan okumaların önüne geçilemiyor. Her sosyal medyada olabilen durumlar, özellikle TikTok’un genç kitlesinin fazla olması sebebiyle TikTok’ta da sıklıkla görünüyor. Genel olarak genç bir kitlesi bulunan TikTok’ta, bugüne kadar birçok meydan okuma videosu ölümle sonuçlandı.

Ülkemizde de ölümle sonuçlanan TikTok videoları olurken, şimdi de ABD’den yeni bir ölüm haberi geldi. Benadryl Challenge adıyla yaygınlaşan TikTok meydan okuması, son günlerde özellikle ABD’li gençler arasında oldukça yaygındı. Normalde alerjileri tedavi etmek için kullanılan Benadryl adlı ilacı keyfiyen kullanan TikTok kullanıcıları, bu ilacı kullanmaya teşvik eden bir challenge, yani meydan okuma başlatmıştı. Yani kullanıcılar bu trende katılmak için Benadryl ilacı içecek ve meydan okuyacaktı. Fakat 15 yaşındaki Chloe Phillips, bu ilacın dozunu biraz fazla kaçırdı ve bu hatası onun hayatına mal oldu.

Benzer içerik:  Facebook, iPhone ve iPad'lerde Anlık Çökmeye Sebep Oluyor
Küçük Bir Kız, TikTok Challenge'ı Yaparken Hayatını Kaybetti

TikTok trendine katılmak ve bu videoları çeken diğer kişilere meydan okumak isteyen genç kız, ilacın dozunu fazla kaçırdı ve bünyesi kaldıramadı. Alerjileri tedavi etmek için kullanılan bu ilaç, insanların halüsinasyon görmesine de sebep oluyor. Videonun da amacı, insanların halüsinasyon görmesi ve meydan okuması. Oldukça saçma bir şekilde başlayan bu meydan okumanın fazlasıyla tehlikeli olduğu da genç kızın hayatını kaybetmesiyle ortaya çıktı.

Uzmanlar, bu ilacın keyfiyen kullanılamayacağını ve çok ciddi zararları olabileceğini açıkladı. Ki zaten bunun örneği de görülmüştü. 24 Ağustos günü Oklahoma City’de TikTok videosu için aşırı dozda ilaç alan genç kız, ardından hayatını kaybetmiş ve 27 Ağustos günü cenaze töreni düzenlenmişti. Genç kızın teyzesi Janette Sissy Leasure, bu meydan okumanın daha fazla can almaması için önlem alınmasını istedi. Diğer bir yandan genç kızın TikTok hesabı ilgili olayın ardından kapatıldı ve şuanda ulaşılamıyor.

Yorum Yap

Yorum Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir